sâmbătă, 23 mai 2009

POTECILE VISURILOR MELE

Pe una din potecile visurilor mele, am incercat sa aduc sclipirea "paradisului" pierdut in Oceanul de Dincolo. Aratandu-mi-se-n vise ceea ce mi-a refuzat realitatea, cativa oameni au putut dinamiza dezvoltarea societatii ce se vrea civilizata. Incarcata de ralism, dinamizarea exclude pretentia unei singure generatii de-a se CREDE doar ea CAPABILA de forma cea mai adevarata. Fie ea si tineretea, nu poate sa se multumeasca doar ca-i speranta fara sa ia in seama unde-si are radacinile.Odata cu topirea visurilor,interiorul mi-a fost strapuns, generandu-mi cateva amintiri, ele dandu-mi perspectiva ca nu vor pleca odata cu mine in Oceanul de Dincolo.De fiecare data cand mi-am ascultat inima, m-a indemnat spre ceva deasupra modestei mele existente ... cu ani, un impuls m-a apropiat ... de
atunci ... caut sa sterg din praful ce s-a asezat peste ani. Uneori confuz, alteori senin, inlauntrul meu ceva incepe sa licare.Licarul acesta imi reda doua portiuni de drumuri. O portiune strabatuta iar la capatul ei, o alta ce trebuie s-o strabat.Segmentele acestea, privite cu ochiul mintii, m-au emotionat.Dupa ce am strabatut unele desisuri,m-au intampinat urmele unor persoane luminate, inveselindu-ma.
De aici, coborand pe-o scarita, am ajuns la vremurile pe care le traim la intensitatea lor. Asa cum sunt ele si in urma... alegerilor.
De-a lungul perimetrului acestui volum, am asezat intamplari adevarate, alaturi de oameni adevarati. Unii chiar de unde-mi am ... obarsia.

{Din cuvantul inainte a cartii: Drumurile din vise ... pe care-o va primi, unul dintre premiantii CONCURSULUI COMENTARIILOR}

{pe Salut Prieten{i}e : Sa nu ucidem NAIVITATEA}

14 comentarii:

  1. Hallo Domnul Negitä,

    mi-ati aruncat un Coilan cam tare pentru Dantura mea. Cred cä trebuie sä mai citesc de vreo 10 Ori pinä pätrund Esenza...

    Salutäri din Nürnberg Jacob

    RăspundețiȘtergere
  2. Amintiri, locuri, oameni, intamplari ce nu pot fi uitate. o carte despre toate acestea si nu numai...
    Asteptam noi dezvaluiri Maestre.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos spus!
    Se pare ca dumneavoastra ati ales sa fiti de partea binelui si a bunului.

    Oricum," adevarul e cea mai buna minciuna ". Restul sint prostii pentru prosti!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte interesanta aceasta"calatorie"misterioasa printre profunzimile mintii...sa pasesti pe cararile ratiunii ,pentru a cauta adevaruri,sa te plimbi printre idealuri,sa constientizezi ca "din inima"...se naste"impulsul care te apropie"...de ele...sa vezi cum "licare" aici lumina care-ti arata sensul vietii...si iar...sa-ti constientizezi conditia de muritor dar si bucuria de a stii ca "lumina faptelor tale bune" nu va fi inghitita de "Oceanul de dincolo"...Imi place mult;"De fiecare data cand mi-am ascultat inima,m-a indemnat spre ceva deasupra modestei mele existente"...imi plac soaptele ce vin din inima dumneavoastra...si...astept sa citesc mai mult....FELICITARI !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Da! d. Jacob,
    Patrunzand ... chiar si-n prefata, se poate spune ca: Iubind tot ceea ce se numeste adevar,
    se poate merge mai departe imbatranind ... frumos!
    Salutari de la Buzau !

    RăspundețiȘtergere
  6. Desigur! d. Geanina, anume repere din viata noastra, nu pot fi uitate iar daca ne dorim, macar cu o soapta, sa facem lumea mai buna, este nevoie si de astfel de lucruri.
    Sa auzim numai de bine.

    RăspundețiȘtergere
  7. D.Mihaela ! Se pare ca trebuie sa va spun ca :
    Educatia pe care am primit-o, a fost de la un orfan de razboi {bunicul a murit ca un EROU,in
    Primul Razboi Mondial}iar tatal meu, si el a servit 6 ani tara, MEDALIAT in cel de al 2 lea
    Razboi Mondial. Cunoscand lucrurile acestea, mi-am zis : Da-mi Doamne, minte si sanatate iar TUTUROR bani, ca asta cer.
    Si ... m-am simtit, si ma simt PERFECT - SANATOS, fara sa mint. De aceea ma bucur, fara
    idei de turma.
    Va multumesc, oferindu-mi aceasta posibilitate.

    RăspundețiȘtergere
  8. mmary,
    Cu siguranta, am trait si traiesc, la INTENSITATE - MAXIMA,toate scrierile mele, si
    nu ma bucura nimic mai mult, decat atunci cand
    observ ca, aceste scriei reusesc sa faca pe
    cineva FERICIT.
    Daca sunteti una din aceste persoana, ma BUCURA - ENORM.
    va doresc, numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  9. Aveti un interior foarte personalizat, bogat in amintiri cu arome in trecut, si cu bogate irizari in proaspatul si neconventionalul 'prezent'.Cred ca e o carte care se vrea citita. Succes domnule!

    RăspundețiȘtergere
  10. Gata pana aici,vin la Buzau pe 13 iunie .Pazea ca vin ...

    RăspundețiȘtergere
  11. D.Elena M.A.,
    Va multumesc atat pentru onorantele constatari,cat si, pentru succesele in viitor.
    Va doresc, numai bine

    RăspundețiȘtergere
  12. Da! Foarte bine. Numai ca ... n-am inteles, de ce sa ma pazesc ??!

    RăspundețiȘtergere
  13. Era o gluma,eu sunt din Buzau,am rude acolo.Pazea ca vin ... m-am exprimat asa pentru a intelege dorinta mea de a cumpara DRUMURILE DIN VISE cu tot cu autograf .

    RăspundețiȘtergere
  14. Ramona,
    Da! Am inteles.Toate cele bune.Si ... sa auzimde bine.

    RăspundețiȘtergere