luni, 29 august 2011

Raftul gândurilor minunate

Atunci ! Mulţi au râs şi mă întreb, tot atâţia au rămas cei ce vor râde astăzi la o nouă afirmaţie, de data aceasta, nu din America rostită că : Pentru unii, ca şi mine, nu banii sunt cei mai de preţ. Există şi alte bucurii mult mai mari. Iată ! Dragii mei, astăzi o fac eu publică, mâine poate altcineva.
Să mă ţin de cuvânt, aşa cum am afirmat, Distinsului, doctor în filologie din anul 1983, scriitor Florin Contrea - membru al U.S.R., Filiala Sibiu, scriitor de literatură fantastică,psihologică şi critic literar, adept al ''Turnului de fildeş ideal al poeţilor'', că voi ţine cât pot de viu, comentariul făcut de Domnia sa textului meu '' Din glasul trecutului'', inclus în viitoarea mea carte - Pasiuni din...amintiri ! -
Aşadar ! Am aşezat în raftul gândurilor minunate, comentariul,publicat în''Cititor de proză'' :
''Un text deosebit de interesant
în care eu, văd îmbinându-se farmecul povestirii istorice sau-an-istorice ?-cu o meditaţie profundă privind : arta construirii bisericilor din vechime, sensul ascuns al gândirii celor de atunci, farmecul unei naturi încă mirifice şi...multe,multe altele pe care nu mă simt în stare a le enumera.
Mi-ar fi plăcut să fiu şi eu la discuţie în calitate de personaj secundar (dacă mi s-ar permite).Dar,aşa, mă mulţumesc a-mi declara admiraţia respectuoasă''.
Florin Contrea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu